Tags

,

“Eu il tineam si Dan Voinea se facea ca il omoara” – Ion Babonea

“Ne-au excitat la Inter, cu parasunete” – Ion Babonea

“Pai stiu eu, domnule?” – Cico Dumitrescu

“Ce am vazut eu? Am vazut cerul” – Sergiu Nicolaescu

“Noroc, Miroane! Ce este, mai?” – Ion Iliescu

“Lasa, draga, asa e lumea, rea” – Ion Iliescu

“Dragă, am greşit, am crezut că faci parte din grupul nostru, dar nu faci. Trebuie să pleci” – Ion Iliescu

“Făceam Guvernul, cu creionul pe hartie, aşa, cu locuri goale, fără nume. Eram deştept” – Mihail Montanu

“Ma scol, beau apa, ma imbrac frumos, vorbesc cu oamenii” – Victor Atanasie Stanculescu

“Am vrut o destabilizez emoţional şi să o arunc în incertitudine şi în confuzie sufletească” – Nae Caranfil

“Futeti-va, fetelor, futeti-va, ca suntem libere!” – Marian Cur-de-Fier

“Futeti-va fetelor, ca eu va chiuretez” – Dr. Dumitru Iuschievici

“Ce dracu, ba, ne facem de ras! E Revolutie, ce dracu!” – Vlad Vasiliu

“Mandrulito, trecem Carpatii!” – Aurel Dragomir

“Sibiul nu mai e acolo, Sibiul e atunci” – fost securist, sef in Sibiu

Plus această frumoasă poezie scrisă de Cico Dumitrescu:

Noi în decembrie

Noi nu am fost golani
şi nici eroi
Nu ne-am bătut pe străzi pentru ciolane
Şi nici cu regi la masă
n-am stat noi
Visând s-avem sub perne milioane
N-am fost nici dizidenţi, nici cerşetori
Ca noi au fost
în ţară sute, mii
Şi s-au luptat în prag
de Sărbători
Să vină Moş Crăciun pentru copii
S-avem în casă cald, s-avem lumină
Să ne privim
în faţă zâmbitori
Şi liberi în gândire,
şi-o viaţă mai senină
Şi unul despre altul
să nu fim temători
Noi n-am dorit puterea
şi nici biciul
Cum alţii azi pretind
c-am fi dorit
Dar e păcat atunci
când sacrificiul
Nu este respectat,
ci pângărit.

