Tags

, , , ,

Viaţa ca-n telenovele pentru un băimărean

“Eram porecliţi Irinel şi Columbeanca”

Manolescu Teodor Nicolae, pe scurt Doru, a trăit şi trăieşte şi-n momentul de faţă o poveste de dragoste oarbă, care aproape i-a adus sfârşitul. Cea care i-a provocat atâta suferinţă se numeşte Diana şi are 21 de ani.

Iubirea ei nu a fost deloc ieftină, după cum relatează şi Doru: “M-am îndrăgostit de Filip Diana Maria, cu care în trei ani de zile am cheltuit peste 100.000 de euro, i-am luat aur, bijuterii, haine, parfumuri scumpe, aparatură, laptopuri, telefoane, aututorism Volkswagen Passat de peste 300.000 de euro, magazin M&D (Manolescu şi Diana) cu un stoc de marfă de 3 miliarde, am dus-o în toată Europa, i-am plătit toate şcolile, pentru carnet de conducere, curs de 3-6 luni coafură-cosmetică, Facultatea de Nord, am stat cu ea în Anglia (Londra) 1 an de zile.

I-am plătit luna 2.800 de lire sterline, pe 24 de ore limuzine s-o plimb în toată Anglia, i-am plătit lunar avion dus-întors Anglia-România pentru a merge la stilista ei în Baia Mare pentru a se aranja şi vopsi, i-am trimis săptămânal din Londra pachete de sute de kg cu tot ceea ce şi-a dorit, i-am dat cel puţin 3.000-4.000 de lire pe lună bani de cheltuială. Am fost pur şi simplu orb”.
Bărbatul în vârstă de 40 de ani a fost condamnat la trei ani de închisoare pentru furtul a trei telefoane mobile şi este închis în momentul de faţă la penitenciarul din Baia Mare.

Cum poate să creadă cineva, care în ultimii 15 ani, a făcut donaţii: la azilele de bătrâni şi caselor de copii, saltele, pături şi mâncare, la mănăstiri covoare şi veşminte preoţeşti. Anual s-a îmbrăcat de Moş Crăciun şi în oraş Cavnic a sponsorizat în întregime focurile de artificii, a împărţit sute de pachete săracilor şi copiilor, constând în jucării, haine, mîncare, dulciuri.

Şi-a permis să joace la ruletă peste 2 milioane de dolari. A avut cel mai mare parc de maşini din Maramureş “Auto Shop Manolescu”, agenţiile imobilare SC Manolescu SRL şi acum magazinul “M&D” cu haine originale

Cum poate cineva să creadă că Manolescu zis Doru s-ar fi pretat să fure trei telefoane mobile? Totul a fost o înscenare a poliţiei Neptun şi i-a înscenat acest furt.  (…)

A urmat o serie de procese în care Doru a cheltuit peste 30.000-50.000 de euro, dar fără un rezultat. Problemele dintre Doru şi Diana au apărut după ce Doru a fost condamnat la trei ani de închisoare. Chiar şi din penitenciar, el a continuat să îi trimită tinerei bani.

Răsplata pentru acest comportament a fost alta decât cea aşteptată. “A început să-mi întoarcă spatele, scrisori îmi trimitea rar, iar la telefoane nu-mi răspundea sau dacă o făcea spunea că-i ocupată”, povesteşte el.

“A fost de şapte ori la mine în vizită, adică săptămânal din 2 septembrie până în 13 noiembrie 2009, unde nu făcea altceva decât să-mi plângă încontinuu, să-mi ceară bani, totul fiind o înscenare. A ştiut să joace teatru mai ceva ca o actriţă”, relatează bărbatul.

Deşi era închis, Doru a aflat de comportamentul iubitei sale, care a început să-l înşele şi să frecventeze des cluburile pentru distracţie, în timp ce el îşi ispăşea pedeapsa. Comportamentul Dianei l-a împins pe îndrăgostit la gesturi disperate.

“Nu mai era mult ca să mă omor, să mă otrăvesc sau să mă spânzur”, relatează Doru.

Salvarea a venit însă din partea conducătorului penitenciarului care i-a acordat foarte multe sprijin. Psihologii şi apropiaţii i-au ridicat moralul şi i-au deschis ochii.

Dar!… Totuşi, din cauza supărării, Doru, în seara de revelion, a vut un şoc, care îl marchează toată viaţa. Din cauză că s-a consumat enorm, a nopţilor nedormite, a zilelor în care n-a mâncat şi a toată această poveste foarte adevărată, la baza gâtului, i-a apărut câţiva ganglioni.

După efectuaarea a mai multor analize atât în Baia Mare cât şi în Dej şi Cluj a fost diagnosticat cu suspecgt de cancer, pe lângă hepatita cronică cu virusul C.

(…) “Nu, nu cred că a meritat atâta sacrificiu, atâta supărare, atâta chin, atâta durere, atâta lacrimi pentru această fată Filip Diana Maria, care după toate acestea i-a ars toate actele, livret militar, carnet de conducere, certificat de naştere, i-a vândut tot ce i-a rămas, hain,e, parfumuri, aparatură, aur şi pe care n-o interesează nicidecum starea lui Doru.

După doate astea, Doru, i-a compus 400 de poezii care le-a trimis zilnic. Dar fără nici un rezultat. Diana are şi a avut o inimă de piatră. (…) Ataşat, poeziile.

O POVESTE ADEVĂRATĂ

AM IUBIT! … SI ORBIT AM FOST, DÂNDU-MI INIMA PT. DIANA!
IAM AŞTERNUT, DRUM CU FLORI, OFERINDU-I FERICREA ŞI DRAGOSTEA
AM PUS SUFLET, ŞI AM ŢINUTO, PE AMBELE PALME CU FINEŢE.
EXACT CA UN DIAMANT, SĂ NU SE SPARGĂ ŞI MAM ALES CU REGRETE.

IAM DAT TOTUL PE TAVĂ, ÎN CEI TREI ANI DE ZILE.
BANI ŞI NU PUŢINI, AUR, HAINE ŞI PARFUMURI SCUMPE!…
I-AM OFERIT LUXUL CARE, ORICARE FEMEE ŞI-AR DORI
AM DUSO ÎN TOATĂ EUROPA, CE VEZI NUMAI ÎN VISURI!…

I-AM DAT CADOU, DE ZIUA EI, UN VW PASSAT DE 30.000 EURO,
I-AM FĂCUT UN MAGAZIN “M&D” ŞI PATROANĂ AM FĂCUTO!…
I-AM FĂCUT NENUMĂRATE SURPRIZE, CUM NICI NU VISA.
I-AM PLĂTIT TOATE ŞCOLILE, FACULTATEA, IAR, EA MĂ ÎNŞELA!…

TREI ANI DIN VIAŢA MEA, MI-A TREBUIT SĂ-MI DAU SEAMA
CĂ TOT CEEA ÎNSEMNAT PT. EA, ERA NUMAI BANI ŞI FALA!…
IAR CÂND PE MINE ACUMA MA ÎNCHIS TOTAL NEVINOVAT.
A SĂRBĂTORIT, A DANSAT PE MESE, DE MINE A UITAT!…

ÎN VĂZUT TUTURORA SE SĂRUTA ŞI SE ÎMBRĂŢIŞA CU ALŢII
LA VIZITE CÂND VENEA, ÎMI PLÂNGEA, ŞI ÎMI FĂCEA AFIRMAŢII!…
SE PREFĂCEA, JUCA TEATRU, MAI CEVA CA O ACTRIŢĂ DIN FILME.
EU O CREDEAM, O IUBEAM ŞI ÎI DĂRUIAM TOT CEA AVEAM DIN MINE.

PÎNĂ ŞI VIAŢA EU AM VRUT, SĂ MI-O IAU, DE ATÂTA IUBIRE.
VĂZÂND CĂ ERA RECE ŞI AFLÂND CĂ MĂ ÎNŞEALĂ PE MINE!…
ATÂTA SUFERINŢĂ MI-AI PUTUT ADUCE ÎN SUFLET DIANA.
ÎNCÂT MA-I ÎMBOLNĂVIT, HEPATITĂ C ŞI CANCER AVÂND ACUMA.

SCRISĂ ŞI COMPUSĂ DE DORU MANOLESCU SPECIAL PT FILIP DIANA-MARIA (CARE MI-A DISTRUS TOATĂ VIAŢA). UNDE EŞTI DIANA? O SĂ MA-I APUC SĂ TE VĂD VREODATĂ?

AM PLĂTIT PREA SCUMP

TOTUL SA ÎNTUNECAT ÎN CALEA MEA,
CUPRINS DE DURERE, M-A CUPRINS FURTUNA!…
NORI NEGRII SA ABĂTUT ASUPRA MEA,
ŞI-NTRUN LAC DE LACRIMI, MI-A SFÂŞIAT INIMA!…

NU SÂNT CUVINTE SĂ-MI ARĂT DUREREA DIN MINE
NU EXISTĂ IMAGINAŢIE, SĂ-MI VEDEŢI SUFLETUL CUPRINS DE MÂHNIRE!!!
NU DORESC NIMĂNUI, SĂ SUFERE CINEVA CA MINE
EU VĂ DORESC TUTURORA SĂ VĂ FIE ZILELE SENINE!…

PREŢUL PE CARE L-AM PLĂTIT, CĂ AM IUBIT LA DISPERARE
ESTE MULT PREA MULT, DOBORÂNDU-MĂ ACUM DIN PICIOARE!…
ŞOCUL A FOST PREA MARE, AFLÂND CĂ DIANA MA ÎNŞELAT
AM CĂZUT LA BOLI, HEPATITĂ CU VIRUS C ŞI CANCER AM LUAT!…

DIANA MI-A ÎNTORS SPATELE, CÂND NICI NU MĂ AŞTEPTAM
NU, NU CREDEAM NICIODATĂ, ŞTIIND CĂ TOTUL PE TAVĂ ÎI OFEREAM.
MA TRĂDAT, ÎNŞELAT, MINŢIT, FURAT, MA LOVIT DIRECT ÎN INIMĂ
SA FOLOSIT DE MINE, SĂ SE RIDICE, ŞI-N ORAŞ SĂ AIBĂ FAIMĂ!

AM FĂCUTO PATROANĂ CU RENUME, UMBLÂND ÎN ORAŞ CA O REGINĂ.
A AVUT TOT CE ŞI-A DORIT, MAGAZIN, AUR, APARATURĂ, MAŞINĂ!…
BANI 3.000 EURO PE LUNĂ, DE CHELTUIALĂ, I-AM DAT MEREU
ÎN ANGLIA CU DIANA UN AN AM STAT, VIZITÂND EUROPA LA GREU!.

ACUM CE POT SĂ MAI FAC, TOTUL A LUAT SFÂRŞIT NEAŞTEPTAT
BOALA ESTE FOARTE AVANSATĂ, SÎNT TOTAL DOBORÂT ŞI SFÂŞIAT!…
NU ŞTIU EXACT CÂT VOI MAI TRĂI, NU ŞTIU CÂND VOI PLECA,
DAR NU ÎNAINTE, DE A VĂ URA, TOT BINELE DIN LUME, CHIAR ŞI ŢIE DIANA!!!

SCRISĂ ŞI COMPUSĂ DE DORU MANOLESCU PE SPITAL DEJ 1.08.2010. FIIND BOLNAV DE HEPATITĂ CU VIRUS C ŞI CANCER

CINE TE VA MAI IUBI!!!

ZILELE SE DUC ÎNCET, CLIPELE ÎMI SÂNT NUMĂRATE,
INIMA ÎMI MAI BATE-N PIEPT, TU EŞTI PREA DEPARTE!…
IUBIREA CE ŢI-AM PURTATO, ŞI ÎNCĂ EU ŢI-O MAI PORT MEREU
CHIAR DACĂ, TU DIANA, MI-AI ÎNTORS SPATELE, ÎNCĂ TE IUBESC EU

AM FOST ORBIT, AI PROFITAT, AI FĂCUT TOT CEAI VRUT DIN MINE
ŞI PE TAVĂ EU ŢI-AM DAT, CE MULTE FEMEI NU AU AVUT ÎN LUME
ŢI-AM DAT AUR, BIJUTERII, HAINE SCUMPE ŞI MAGAZINE
MAŞINĂ NOUĂ ŞI PARFUMURI, TOATE ZILELE SENINE!

TE-AM PLIMBAT ÎN TOIATĂ EUROPA, ÎN LONDRA UN AN AM STAT
ŢI-AM FĂCUT NENUMĂRATE SURPRZE, CUM NIMENI NU ŢIA DAT!…
AI MÂNCAT NUMAI LA RESTAURANTE, MÂNCARE ALEASĂ
AI AVUT BANI, CÂT NU VISAI, ERAI MAI CEVA CA O PRINŢESĂ

DAR! DACĂ DINTR-O GREŞEALĂ, AM AJUNS SĂ FIU ÎNCHIS ACUMA
TU DIANA, MA-I PĂRĂSIT, RĂSPLATA FIINDUMI TRĂDAREA ŞI MINCIUNA
CHIAR ŞI DE AICI DE UNDE ERAM, ŢI-AM DAT BANI ŞI NU PUŢINI
MAGAZIN, MAŞINĂ ŞI TOT CE VROIAI ŞI MULŢII TRANDAFIRII

DAR LIBERTATEA, TE-A DOMINAT, ŞI MAI ÎNŞELAT PE MINE
AI FĂCUT TOTUL, CA SĂ AUD, TOATE SĂ MĂ DOARĂ PE MINE.
DIN CAUZA SUPĂRĂRILOR, ŞI A ŞOCULUI CE MI LA-I PRODUS
CANCER ŞI HEPATITĂ, PE LOC AM AVUT, SÎNT DISTRUS.

ASTA-I MERITUL PT TOT CE ŢI-AM DAT DIANA?
ACUM CÂND TU AR FI TREBUIT SĂ FI LÂNGĂ INIMA MEA!!!
CINE CREZI CĂ O SĂ-ŢI MAI DEA UN SFERT DIN CE ŢI-AM DAT EU
CINE O SĂ TE MAI IUBEASCĂ, PLĂTIND CU VIAŢA, CUM AM FOST EU

SCRISĂ ŞI COMPUSĂ DE DORU MANOLESCU PE SPITAL DEJ. FIIND BOLNAV DE HEPATITĂ CRONICĂ CU VIRUSUL C ŞI CANCER

NICIODATĂ SĂ NU UIŢI! BINELE FĂCUT DE ALTCINEVA!…

ACUM, CHÎND TOATĂ LUMEA SE DISTREAZĂ, CHEFUIEŞTE ŞI DANSEAZĂ…
EU STAU, SUPĂRAT, TRIST, CUPRINS DE MÂHNIRE, NIMIC NU MĂ MAI INTERESEAZĂ.
LUMEA, PRIETENI, IUBITE, FAMILI ŞI DUŞMANI, TOŢI TE DAU ACUM UITĂRII…
NU, AU, CUM SĂ SE GÂNDEASCĂ, LA TINE, FIIND PREZENŢI ACUM LA PETRECERI.

AFARĂ, ÎN LIBERTATE, TOTUL E FRUMOS, VIAŢA E UN VIS PLINĂ DE FERICIRE
ÎNSĂ AICI, UNDE SÎNT EU, TOTUL E PUSTIU, E ÎNTUNERIC, INIMA NU MAI ARE PUTERE…
STAU, MEREU, MĂ CONSUM, FĂRĂ POFTĂ DE MÎNCARE, CU OCHII PLIN DE LACRIMII…
ÎNCERC SĂ MĂ CONSOLEZ, SĂ-MI RIDIC SINGUR, MORALUL, PRIVIND PE CER PRINTRE GRATI!…

AICI TOTUL E CONFUZ, TOTU-I PIERDUT, EŞTI LIPSIT DE MÎNGHÎIERE…
EŞTI ÎNTRUN LABIRINT, ÎN CARE TE PIERZI, TOT TIMPUL AICI ESTE O PIERDERE!…
MĂ MAI UIT, PE POZE ŞI ALBUMELE, CARE-S DIN TRECUT, O LACRIMĂ ÎMI CADE…
ŞI FĂRĂ SĂ MĂ POT STĂPÂNI, ÎNCEP SĂ PLÂNG, UITÂNDUMĂ ÎN ALBUME!…

CHÎND ERAM AFARĂ, ERAM ÎNCONJURAT DE PRIETENI ŞI A MEA IUBITĂ…
ERAM PRIVIT, CU ADMIRAŢIE, LĂUDAT, ŢINUT PE PALME, ŞI ACUMA IATĂ!…
DIN MOMENTUL ÎN CARE, MA ÎNCHIS, TOŢI MA PĂRĂSIT, MAU DAT UITĂRII…
PÂNĂ ŞI IUBITA MEA, CARE ERAM BAZAT PE EA, DUPĂ TREI ANI A LUAT CALEA UITĂRII.

NICIODATĂ NAŞ FI CREZUT, CĂ DUPĂ ATÂTA BINE ŞI O RELAŢIE DE TREI ANI DE ZILE…
ACUM SĂ FIU, PĂRĂSIT, TRĂDAT ŞI ÎNŞELAT, ÎNTORCHÎNDU-ŞI TOŢI SPATELE LA MINE!…
NU POT ÎNŢELEGE, CUM?, DACĂ EŞTI BUN ŞI OFERI PÎNĂ ŞI SUFLETUL TĂU PE TAVĂ…
ATUNCI, TOT TIMPUL PIERZI, EŞTI DECĂZUT, UITAT, CHIAR ŞI DE-A TA CONSOARTĂ!…

VĂD FOARTE MULŢII, CARE URÎT SE COMPORTĂ, CHIAR ÎŞI BAT PRIETENELE…
ŞI CU CHÎT SUNT MAI RĂU, MAI MULT, UMBLĂ DUPĂ EI, LA DISPERARE!…
IAR EU DACĂ PE PALME, MI-AM ŢINUT IUBITA, ŞI I-AM OFERIT TOT CE-A VRUT
AM PIERDUT, CA ÎNTOTDEAUNA, RĂMÎNÎND SINGUR, TRIST ŞI TOTAL PĂRĂSIT!…

DOAMNE, DUMNEZEULE, FĂ TE ROG, O SCHIMBARE ŞI DESCHIDELE OCHI DOAMNE…
ŞI FĂI SĂ PREŢUIASCĂ PE TOŢII ŞI PE TOATE, CĂ BUNĂTATEA ESTE FĂRĂ ASEMĂNARE!…
SĂ ŞTIE, SĂŢI RĂSPUNDĂ, CU ACEEAŞI MONDETĂ, PE CARE TU LE-O OFERI…
ŞI SĂ TE IUBEASCĂ CU ADEVĂRAT, NU SĂ DE PREFACĂ, DESEORII!…

SCRISĂ ŞI COMPUSĂ DE DORU MANOLESCU. PT TOŢII CARE TE DAU UITĂRII

