Anunţul e acesta: Ziarist onest caut locuri de scris. Ofer calitate la un preţ cumsecade. Rog seriozitate. Menţionez că nu comit abateri de la acest principiu: vreau să-mi câştig pâinea fără să-mi vând sufletul; aşadar, voi rămâne, până la sfârşit, liber.

Confesiunea e aşa: în ultimii sase ani am fost pe mai multe continente, am cautat oameni si le-am scris poveştile – ca aici, aici sau aici. Aşa am trăit. E o viaţă care încape în câteva articole de ziar. Desigur, nu aş retrăi-o, dar nici n-o regret. Fiindcă…

am scris despre supravieţuitorii din lagărele sovietice. Ca aici sau aici.

am scris despre supravieţuitorii Holocaustului. Ca aici sau aici.

am scris despre supravieţuitorii comunismului. Ca aici.

am scris despre supravieţuitorii “Fenomenului Piteşti”. Ca aici.

am scris despre supravieţuitorii “Titanicului românesc”. Aici.

am scris despre veteranii unor războaie astăzi uitate. Ca aici  sau aici. Şi, mai ales, aici.

am scris despre istorie,  altfel. Ca aici sau aici.

am scris despre ţigani, şi nu mi-e ruşine cu ce am scris. Aici.

am scris despre cărţi. Ca aici.

am scris despre filme. Ca aici  sau aici.

am scris despre sportivi. Ca aici sau aici.

am scris cuvintele unor oameni mari.  Aşa, aşa sau aşa.

am scris despre necunoscuţi. Aşa.

am scris despre cei de la început. Aşa.

am scris despre oraşe. Aşa sau aşa. 

am scris reportaje. Ca aici sau aici.

am scris editoriale. Aşa.

am scris.

